BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Vroooom Vromm , Byebye Awak :')

Assalammualaikum awak awak semuaa ;) Banyakk benda kitaa nak cerita ni , hewhew <3 Kita kann dah pakai tudung , yeahhh ! dah berhijrah . Buku lama kitaa dah tutup , kita dah bukak buku baru . Takde lagi Cyty Hara yang dulu :) Hope awak awak semua sukalah diri kita yang sekarang okay ? Hee .

Sekarangkan , kita dah nekad taknak ada crush lagi . Kita rasa macam buang masa je terhegeh-hegeh dekat orang yang belum tentu suka , sayang kita betul tak ? Dah banyak kali kot kantoi dengan crush-crush kita . Bila dah banyak kali kantoi rasa malu pulak , hee :D Cerita pasal crush ni kan , teringat masa kita minat A.A dulu , Bhahaha . Pada satu pagi , kita duduk lah dekat tempat biasa di sekolah , then kan ex-girlfriend si A.A tuh duduk dekat belakang kita . Then tiba-tiba si A.A datang dekat ex dia and cakap pasal apa entah . Dengan rasa sebaknya , kita tutup muka dengan beg and secara tiba-tiba airmata mengalir . Gilaa bodohkan kita ? syok sendiri ! Bhahaha . Nasib baik ada membe-membe yang tolong tenangkan kita . Haha , entah pape je kan ? So mulai sekarang baik kita takde crush , buat sakit hati je . Kalau ada orang suka kita , kita couple lah dengan dia . Takpayah nak cari-cari or WAITING :D

Kitaa pun sekarang ni macam dah takde perasaan je , maklumlah dah sebulan single , bhahaha ! *k aku suka gelak :D So hope korang enjoylah baca entry kita ni . Byebye awakk ;)

Lots Of Love ,
CytyHara :)

No comments:

Post a Comment