BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Don't You Realise That I'm Your Crush ?


K , aku memang minat dekat seorang mamat nih . Nama dia kan *** , taknak bagitahuu takut kantoi , Haha ! Entahlahh , aku rasa dia tahu aku minat dia , tapi dia buat-buat taktahu je . Maybe sebab dia minat orang lain , dia still sayang ex dia or sebab aku tak LAWA . Yelahh , siapalahh aku kan . Aku memang jenis yang minat ramai orang , tapi dia orang pertama dala senarai aku . Bhaha , macam playgirl je ==' Sebab aku minat dia ? sebabnya aku sendiri taktahu . Hati aku nih rasa semacam je bila IM or SKYPE dengan dia . Pelik kan ? K aku memang pelik dari azali lagi . Hee :D Harituh dengar cerita dia dah ada crush , OMK , nak menangis aku , bukan nak menangis , memang menangis lahh ! aku taktahulahh apa yang menariknya dia sampai aku tertarik >.< Tapi apakan daya , orang tak suka buat apa nak kejar . macam perigi cari timba . Tak ke malu tuh . So aku akan pendam dan pendam . Tuh je cara terbaik . Hope dia dapat couple lahh dengan crush dia tuh . Semoga Bahagia *** :)
*Aku just boleh menangis dalam hati . Taksabar nak menangis nih :/

No comments:

Post a Comment