BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Alamakk , Susahlah macam ni :/


Aku ada 2 perkara nak ceritakan ni . Cerita yang pertama , pasal exam . Ya Allah , menangis-nangis aku tengok result aku . Penat aku study tapi takde hasil . Aku ada 1A dengan 1E . Teruk kan :'/ Fail tuh macam biasalah mathematics . Aku memang kurengg dalam maths . Tak reti langsung ! Markah yang lain semua cukup-cukup makan . Hmm apa nak jadi dengan aku ni . PMR nak dekat . Aku nak kena buktikan dekat bapak tiri aku yang aku still berminat nak belajar and even aku tak tuition , aku still boleh dapat straight 'A' . Sekarang ni aku nak belajar pun agak sikit terganggu sebab kerap sakit kepala . Sebab apa sakit kepala ? aku sendiri taktahu . Aku perlu tekankan lagi buat latihan ! Yeahh ! kena tekankan jugak even ia akan memudaratkan kesihatan aku .


Cerita yang kedua ialah aku dah tahu siapa yang aku suka ! Maybe orang akan pelik sebab aku suka kawan aku sendiri . The act aku pun pelik sebenarnya . Ye aku ada janji yang aku taknak ada crush , tapi hati aku ni kuat mengatakan yang dia lah crush aku sebenar-benarnya . Aku start suka dia masa keluar dengan dia . Pelik kan ? maybe dia caring kot . Hee ^^V Tapi masa tu dia ada girlfriend . Aku pun pendamkan je lahh . Then semalam terkejut aku sebab dapat tahu yang dia dah break . Aku pun tanya dia and dia mengaku . Tapi tiba-tiba aku ternampak nama seorang perempuan dekat tangan dia . Aku dah sedih gila babengg ! sebab aku terlambat . So aku mulalah sedih . Tadi kita orang lepak time cikgu takde . Aku bagi tau lah si Alym pasal aku minat someone and bla bla bla ~ Dia ada jugak masa tu . Suddenly Ayra tanya dekat dia yang dia single ke ? dia pun cakap lah ye . Aku diam je buat-buat tak dengar . Ayra tanya lagi , habis nama siapa dekat tangan kau tu , dia cakap adik angkat sekolah convent . Aku still diam je . Aku pun luahkan dekat Alym aku nak buat apa sebab aku dah tak boleh nak pendam perasaan benggong ni . Dia pulak tak habis-habis kehulu kehilir . Then dia duduk dekat kerusi yang 2 jarak dari aku . Aku tengah dengar Alym bagi nasihat . Bila Alym dengan dia dah blaa , Ayra dengan Ain cakap dia asyik pandang aku and senyum-senyum . Apakah maksudnya itu ? hmm ~ Tiba-tiba Ex-GF dia nak jumpa dia , aku cakaplah pergilah jumpa . Then dia macam nak marah aku . Aku agak tersentaplah dengan pandangan mata dia tu . Aku bla tinggalkan dia . Aku mengadu dekat Ayra , mesti dia taknak cakap dengan aku . Setengah Jam kemudian dia dah start menyakat aku . Mula-mula biasalah aku , emo semacam . Tapi dalam hati suka gila ! Aku sumpah aku sayang dia . Aku nak dia <3 *amboi gatai naa* Tapi aku tahu dia sayang ex dia lagi . takkan nak memaksa kan ? Biarlah aku pendam perasaan benggong ni . Aku pun dia tak pandang wei ! memang tak layak untuk dia :') Lagipun Alym kata yang bahaya couple dekat-dekat ni . Aku hope dia akan balas perasaan sayang aku dekat dia ni :')


Lots Of Love
CytyHara :)

No comments:

Post a Comment