BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kejap Je Kegembiraan Hilang


Tadi aku bukak facebook , terkejut dia hantar Relay request ! Menjerit-jerit aku , yelahh dia macam bertindak positif tak macam orang lain . Tapikan tiba-tiba request tu hilang . Maybe dia dah buang kot . Kejap je kegembiraan tu datang , kesedihan maybe akan melanda sepanjang minggu . Dah lah dia tak datang harini . Aku tak tahu kenapa aku terlalu sayang dekat dia . care pasal dia . Dia bukan perasan pun yang aku sayang dia ~ Entah berapa lama lah aku kena tunggu kan :') Maybe dia terlalu sayangkan ex-girlfriend dia . Yelahh payah untuk kita lupakan orang yang pernah kita sayang . Begitu jugak dengan aku ! Payah untuk aku lupakan dia . Hmm , K airmata dah mengalir *budak kuat menangis* Apa nak jadilah kan . Kita tunggu dan lihat je lah :|


Lots Of Love ,
CytyHarav :)

No comments:

Post a Comment