BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Single :)

Single . Haha , Relay aku semua memang susah nak bertahan lama . Semuanya just sebab diaorang tidak boleh terima aku seadanyaaa :'/ Aku nih tak lawa , ganas , Siapa yang nak kan . Tapi sebenarnyaa diaorang taktahu dalam hati aku ada taman ^^, Cehhh ! Tapi seriously aku nak relay aku kekal lama . Teringin kot !  Tapi apakann dayaa . Waa tak laku . Takde orang nakkk . Susah bilaa nak cari orang yang betulbetul serasi dengan jiwa kita . Tapi if kitaa dapat orang yang berlawan dengan jiwa kitaa , memang mencabarlah kan :) 

Btw tadi sekolah aku ada merentas desa , Best lahh jugak , tapi best lagi masa tahuntahun yang lepas . Haha ! Tapikan lepas merentas desa tuh , aku start sedihh , semua dating dengan boyprengg masing-masing . Jealous gilaaa bhaii ! Maklumlahh , orang single memang kuat jealous . 

Jauh dilubuk hati ini mengata kan ada orang yang akan mencintai aku seadanya . Tapi rasa-rasanyaa bukan untuk masa yang terdekat kot . Haha . Semua member lelaki aku tak anggap aku perempuan , I think lahh . Aku kan ganas gilaa . Aku suka main bola , macam lelaki . Tengok bola , macam lelaki jugakk . Aisehh , sedih ! Aku just nak bagi tahuu yang aku seorang perempuan tulen tahuuu . bukan tomboy ! Harap maklum :)

Lots Of Love ,
cytyHARA :)

No comments:

Post a Comment