BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Couple Contract ?


Couple contract ? Kaurang pernah dengar tak couple contract ? Mesti tak pernah dengarkan , Kahwin contract adalahhh :) Yee , aku dah buat couple contract dengan orang yang aku sayang . Motif si dia buat macam nih nak tahu macam mana kasih sayang aku kat dia . Tempohnya cuma selama 3hari and hari ini hari yang terakhir . Selama 3hari ni , dia dah buat aku bahagia and aku tersangatlah hargainyaa . Cara dia layan aku , care pasal aku . Tapi sayang , dia still nak ex dia . Dia kata dengan aku dia sayang ex dia but dalam masa yang sama , dia sayang aku jugak . Aku tak boleh nak kongsi kasih sayang dengan orang lain , ex dia pun gerenti taknak . Mana ada perempuan nak berkongsikan ? Susah untuk aku lepaskan dia , sebab aku sayang diaa woo ! Tapi apakan daya , terpaksa lepaskan jugak mengikut perjanjian . Aku akan pujuk ex dia balik supaya terima dia balik , sebab dia sayang gilaa dengan ex dia tuh sampai aku nih pun dia tak dapat nak terima . So aku terpaksa melanjutkan penantian aku lagilah nampaknyaa . Aku akan hadiahkan sebuah pengorbanan untuk kau sayangg :) SELAMAT TINGGAL :) SEMOGA BAHAGIA OKAY :')

No comments:

Post a Comment