BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SOMEONE LIKE YOU .

Kalau cerita aku gerentilah taklain tak bukan pasal couple . Waa dah ada boyprenggg . Macam tak percaya ja ouh ! - 3/4/12 - Ni lahh tarikhnyaaaa . Mula-mula ingatkan dia nih main main . Rupanya dia serious :) Nama dia kan -MUHAMMAD KHUSAIRIE IQMAL-  Mula-mula dia suruh aku call , aku pun call lahh sebab bosan gila time tuh . Sebelum tuh dia ada minta couple . Ingatkan dia main-main , so buat taktahu jelah . Then masa OTP dia cakap lagi bend yang sama . Aku marah dia sebab dia cakap main-main . Dia cakap 'Saya Khushairie Iqmal nak minat awak' Apa lagi , tergelak-gelak lah akuu . Sampai malu kot diaa . Kesian diaa . Then dia try lagi sekali 'Saya Khusairie Iqmal nak melamar awak Cyty Hara menjadi permasuri dihati saya' Aku pun terkejutlahhh , ingatkan dia main-main , rupa-rupanya dia betul-betul nak couple dgn aku . Aku terima lah lamaran dia . Malam tuh kitaorang OTP lagi . Dia nyanyikan lagu Menghitung Hari version lelaki . Tersentuh gilaa time dengar dia nyanyi . Hope relay nih kekal lama lahhh .  Sebab aku memang sayang diaa gila-gilaa wooo ! Ingat tahuu , Honey sayang babyboo , if babyboo curangg , honey sembelih babybooo ;)

Lots Of Love ,
cytyHARA :)

No comments:

Post a Comment