BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

KENDURI KAHWIN .

Assalamualaikum . Cerita hari ini adalah pasal kenduri kahwin . Tadi pergi kenduri kahwin sedara sebelah mama and kenduri kahwin kawan mama . Kenduri kahwin sedara tu dekat rawang , kenduri yang lagi satu dekat sri gombak . Aku suruh mama pergi yang dekat dulu barulah boleh pergi yang jauh . Tapi mama kata nak pergi yang jauh dulu . So ikut je lahh . Sampai kenduri sedara tuh , semua tegur aku , perkataan yang sering didengar 'Dah besar anak dara kau nih Ai ' , ' Lawa anak kau Ai , lagi besar dari kau nih Ai hoi ' 

Gilaalah , aku tak suka bila orang cakap macam tuh . Rasa macam dah tua sangat aku nih . Padahal baru 15 tahun . And aku tak kenal sorang pun sedara-sedara belah mama aku nih . Nanti bilaa dah besar , terserempak pun gerenti tak kenal ^^ haha !

Then masa pergi kenduri satu lagi tuh nothing happen lah sebab kitaorang sampai lambat . Uncle aku salah ambil jalan . Dia ambiil jalan yang jammed . Dah lah tetiba air-con rosak . Panas gilaaa . Dengan baju kurungnya memang mandi peluhlahkan .  Sampai je rumah terus tidur sebab letih sangat .

Sekejap lagi pukul 2.30 nak kena hantar Uncle dekat Melati , dia nak pergi outstation selama 3 minggu . Haha , happy gilaa dia takde . *jahatnya aku . Kesian mama kesepian selama 3 minggu . hewhew .

Lots of Love ,
cytyHARA :)

No comments:

Post a Comment