BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Peluang Kedua .

Hai , dah lama tak update cerita terbarukan , semenjak sakit hati pasal couple dengan pengkid , kitaa terus tak update blog kita . Sakit hati sangat . Haha ^^V . Okay , cerita kali ini kita nak cakap pasal peluang kedua . So kita ceritakan dari mulaa baru kaurang faham :) 


Harituh kita teman eyra pergi pasar malam . Dia nak beli makanan untuk mak dia and nak buat research untuk folio geografi , *cehhh , kononnyalahh . Kitaorang jalan and jalan sambil cakap pasal folio , tetiba kan ,kitaa pun terpandang seorang mamat yang pernah buat kita sakit hati . Then kita cakap dgn eyra . Kita pandang mamat tuh and jeling dia . Boleh pulak eyra buat lawak and cakap ekkkk elahhhh ~ Kitaa pun apa lagi , tergelakk lah kat situ macam orang gila .


Then bilaa sampai rumah je , terus lah bukak tv sebab nak tengok Vanilla Chocalate . Bila dah habis tengok tv , apa lagi , onl lahh kan . Macam biasa ^^V Tetiba kan , kita dapat satu message dekat inbox facebook . Terkejut kita bila orang yang hantar message tuh mamat yang kitaa jumpa dekat pasar malam tadi . Dia hantar message yang berbunyi :


Mamat : Wei , aku nak minta maaf dengan kau , aku nak kawan balik dengan kau .    
             Add aku balik .


Kita cakaplah tak boleh add sebab kena block . Then tetiba dia add kita . Kita pun acceptlah . Then dia mulakan conversation dengan kita . Dia cakap dia minta maaf berbagai . Kitaa pun gelak-gelak lah baca . Tiba-tiba kan dia minta couple dengan kitaa . Kita pun terkejutlah . Masa mula-mula kita takut nak accept dia . Takut dia game kita macam dulu . Dia cakap dia menyesal game kita sebab lepas dia game kita , dia kena game balik . Time tuh kitaa still tak percaya dengan dia . Then kita provoks dia .Just nak tengok dia bersungguh-sungguh ke tak . And kita nampak kesungguhan dia . So kita pun accept dia . Semua orang berhak mendapat peluang kedua right ?


Masuk harinih dah 4 hari kitaorang couple .  130312 , itulah tarikh keramat dia . Haha ! 2 bulan selepas birthdayy kitaa tuh ^^V Buat masa sekarang , relay kita orang tersangatlah baik . Tapi ada 3 benda yang kita tak puas hati dengan dia .
No 1) Dia nih suka buat janji , then janji dia tak tunaikan . 
No 2) Kitaa merajuk dia buat taktahu jee .
No 3) Kitaa pelik kenapa relay kami disorokkan .


Tapi even dia tu seperti yang diatas , kita still ada perasaan bahagia dengan awok . Even kasih sayang kita tak ditunjukkan seperti orang lain , Kitaa still bahagiakan sayangg ? Hope kali nih you takk GAME i , and you memang sayang i seadanyaa :)


Capital M.A.N 
*nama tak boleh nak tayangkan  lagilahh . Kaurang sabar je kayy . Haha ^^V


Lots of Love ,
cytyHARA :)

No comments:

Post a Comment