BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Lemahnya aku :'/


Ya Allah , kenapa aku boleh selemah ini :'/ Kenapa aku menangis bila melihat semua benda ini terjadi . Aku memang bukan untuk dia dan aku tak layak untuk dia . Kenapa aku boleh menangis bila nampak relay dia . kenapa aku macam ni ? Kenapa ? :'/ Aku dah minta maaf dekat dia sebab aku terjatuh hati pada dia . Semua ni demi persahabatan aku dengan dia . Aku tak sanggup hilang kawan macam dia . Tak sanggup . Demi dia , perasaan harus diketepikan ! Yeahh itu yang aku patut buat ! Lagipun hati aku dah hancur . Dah takde perasaan . Tapi taktahu kenapa aku jadi sebak macam ni . Apalah aku ni . Bodoh sebab suka orang yang taksuka kita . Maybe sebab dia bagi harapan kot . Entahlahh . Then girlfriend dia macam pandang aku tak puas hati . Aku jadi lemah . Aku pun taktahu kenapa  aku jadi macam ni . Apalah nasib aku nih ! grrr ~ Aku dah tak sanggup jadi macam ni . *Rasa nak menangis je* Tapi aku akan doakan agar dorang kekal hingga ke akhir hayat . Semoga dorang bahagia . Aku rela mengundurkan diri demi kebahagiaan dorang :')


Lots Of Love 
CytyHara :)

No comments:

Post a Comment