BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

KENANGAN BUATKU

Assalamualaikum , korang sihat takkk ? alhamdulillah if sihat :) Kalau tak sihat cepat cepat pergi makan ubat okay ;) K pasal kenangan terindah aku , kenangan apa eh ? Ni pasal kenangan aku dengan si Bashy bashy tu lerr <3 Masuk harini dah 3 hari aku texting dengan dia . Betapa bahagianyaa aku . Banyak cerita dia yang aku taktahu dulu , tapi dah tahu sekarang . And baru aku nampak betapa sayang nya dia dekat girlfriend dia . The act aku agak kecewa sebab aku tahu aku takkan pernah dapatkan dia . Tapi bila aku fikir-fikirkan balik , biarlah dia bahagia dengan girlprengg dia . Aku harus mengundurkan diri . Aku kena anggap dia sebagai seorang sahabat atau abang aku . Tempat untuk aku meluahkan perasaan . Aku kena mencari partner supaya aku dapat melupakan dia secara perlahan-lahan dan melupakan perasaan aku terhadap dia . Bak kata mama aku 'If kita suka someone , kita akan jadi malu-malu and takkan jadi diri sendiri' Aku nak cari lelaki yang boleh jadikan aku macam mama aku cakap tu . Dia pun pernah buat aku jadi macam tu , tapi lama-lama takde dahh . Haha ^^V 

Aku bagi lirik lagu ni khas untuk dia *tapi bukan aku yang ciptalah*
Lagu Najwa Latiff - I LOVE YOU :') lirik dia sama dengan perasaan aku sekarang :)

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta,
Yang takdirnya bukan untuk kita,
Mungkin ini adalah cara meluah cinta,
Tanpa berkata atau berpandang mata,

Mungkin aku mencintaimu walaupun engkau tak pernah tahu,
Mungkin aku mencintaimu tanpa lelah atau pun jemu

I'm sorry but i love you,
I'm sorry if i miss you,
Even if i can't have you ,
You know i'll always be there for you,

Mungkin kita tak bersama di takdirkan,
Tak mengapa asal kau bahagia,
Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu,
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu,

I'm sorry but i love you,
I'm sorry if imiss you,
Even if i don't have you,
You know i'll always be there for you.
I'm sorry but i love you..

1 comment: