BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Completely Change :'(

Dia dah berubah semenjak jumpa aku . Maybe aku taklawa :'/ Jyeahh , memang semua member-member aku cakap jangan fikir negatif . Just hargai dia . Tapi , hmmmm . Dia sekarang asyik off phone jee . Kalau OTP pun , cakap macam nak taknak . Sumpah aku rindu dia yang aku kenal dulu ~Ye , masa aku jumpa dia , dia memang handsome . Sampai aku tak percaya yang aku couple dgn dia ~ Maybe aku tak layak untuk dia ? But aku sayangkan diaaa woo . Takboleh nak lepaskan diaa . Dia suka menyanyi untuk aku , senyuman dia , ketawa dia . Aku memang takboleh nak lepaskan dia macamtuh je :/ Dia suka buat aku tersenyum . Aku sayangg diaa , pleaseelahh jangan buat macam nih dekat aku . Kau dah curi hati aku sayanggg . Dan aku berharap kau takkan sakitkan hati yang telah kau curi tuh . Please don't leave me ! ILOVEYOU BABYBOO <3

No comments:

Post a Comment