BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

He Purpose Me !

Okay , kita nak cerita pasal budak lelaki comel yang ada dekat entry kita yang lepas . Yes Tengku Fahmi B. Zainal , Si comel nih telah membaca luahan hati kitaa . Then dia cakap yang dia terharu baca blog kitaa . Taktahu pulak dia memang betul-betul terharu sebab kebanyakkan lelaki kan takde perasaan , Haha ! Then borak punya borak , Dia tanya kitaa : You minat Bruno Mars tak ?  Kita memang minat BrunoMars , then kita cakap jelah yes , i minat dia , why ? Dengan secara tetiba tiba dia cakap : Can I be your Bruno Mars ? Of course lah aku terdiam sebab tak pernak dilamarkan . Then dia tanya lagi : Can I be your Partner ? Aku still terdiamm , and aku gelak . Aku cakap , I want be your partner , Aku menangis kot masa Dia purpose aku , tapi dia tak dengar lahh . Sumpah terharu bhai . Then kitaorang borakborak , tetiba dia menyanyi lagu IT WILL RAIN BY BRUNO MARS and A THOUSAND YEARS BY CHRISTINA PERRY . Lepas je dia nyanyi dia cakap : I like your smile , I lke your voice and I like your laugh . Dia kata i dah jatuh cinta dengan Cyty ! Time tuh pun aku menangis . Even dia nih jenis yang kuat merajuk and susah nak pujuk , but he still romantic . Sampai kita nak merajuk dengan dia pun tak boleh . Haha .

FYI : I Love you more than my life , I need you , I want you . I hope you Didn't break my heart okay ? Meloveyouuuuuu :*


Lots of Love .
CytyHara :)


No comments:

Post a Comment