BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Hargainyaa Okayyyy ?

Okay , entry kali ini pasal menghargai . Kita kenalah menghargai orang yang menyayangi diri kita , ambil berat pasal kita . Bilaa kita tak hargai diaorang , diaorang mesti sakit hati punyaa lahh . Kalau anda perasan , mereka akan perlahan-lahan menjauhi dirinya dari anda . Nanti bilaa diaorang dah tak ambil peduli pasal anda , anda akan mula merasai kekosongan di hati anda . Betul tak ? Jadi , if dah ada orang mengambil berat pasal anda , sayangilah mereka dengan sepenuh hati anda . Janganlah jadi macam saya yang tak cukup kasih sayang nih . Haha ! sedihkan hidup macam saya nih , tiada orang yang mengambil berat pasal diri saya selain mama saya . So saya akan hargai beliau dengan sepenuh hati saya . And perasan tak , if orang yang mengambil berat pasal anda , rapat dengan orang lain , mesra dengan orang lain , anda mesti JEALOUS kan kan ? Haha ! Itu perkara normal lahh , takkan orang tuh nak tunggu anda sampai dia mati kot . Anda bukan menghargai dia pun . So Please Take A Note : Hargailah dia sementara dia still care about you , Jangan dah takde nanti , baru menyesal . Nanti orang kata gilaa talak pulaa karangg , Haha . Peace Yaww ^^V
Lots of Love ,
CytyHara

No comments:

Post a Comment