BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Awesome (!) + Huh !


Harinih aku keluar dengan Nanie , Norman and Eyra . Keluar tu pun last-last minit . Nasib baik tak menyesal keluar. Haha ! Gerak TS dengan diaorang , terus pergi makan sebab lapar gilaa . Tunggu si Norman tuh punya lahh lamaaa ! Berlapar kamiiiii . hewhew ! Ada si Norman ni satu bonus sebab dia nih sengal gilaa . Aku yang tak suka pergi pavillion boleh selesa sebab ada si Norman dgn Nanie nih .Tergelak-gelak akuuu . Al-maklum lahh , harinih hari Isnin . Takdoo orangggg . Ada sebab jugak aku keluar . Nak happy kan diri aku yang dalam kesedihan nihhh . Orang yang aku tunggu selama setahun , akhirnya tanya dekat aku . Aku suka dia ke ?
Dia sent message tuh pagi-pagi . Masa baca message tuh , aku terus menjerit . Dia kata ex dia bagitahuu . Aku dah tak boleh mengelak , then aku mengaku jelah . Tapi aku kata aku tak layak untuk dia . Jadi just ignore kan feeling aku nih . Tetiba dia sent message yang berbunyi : Kau bukan tak layak untuk aku , aku memang takde hati dekat kau .Aku mintak maaf sangat-sangat . Semenjak aku couple dengan ex aku tuh , ex aku lah orang terakhir yang aku couple . Harapan aku ada pada dia seorang je sampai bila-bila . Tapi dah bukan rezeki aku dengan dia . Aku hargai pengorbanan dia . Kau beruntung dapat kawan macam dia , pandai , baik hati . Biarkanlah aku kesedihan .
Aku menangis gak lah baca message dia . Memang dia nampak perngorbanan ex dia jee . Pengorbanan aku ? Aku rasa sampai mati pun dia takkan nampak . Aku bukan nak cakap pengorbanan aku nih tak ikhlas , cuma sedih . Dia tak pernah nampak aku . Time dia susah , aku berikan semangat . Tapi takpe , aku pasrah je . Biarlah hati aku nih jadi macam ini . Aku memang nampak yang kau memang sangat sayang kan ex kau . Maybe ex kau belum nampak lagi perasaan kau terhadap dia . You just wait okayyy :) So dengan perlahan-lahan aku akan lupakan kau . I'll make sure that you'll get her back and i will leave you slowly for your happinese and i will sacrifice my heart for you . May you happy with her okayy . I won't disturb you anymoree . Goodbyeee :)

Ini janji aku pada diri aku dan juga dia . Maybe ni lah entry yang terakhir untuk diaaa . 
-Muhammad Afiq Aiman Bin Abdul Rahim-


Lots Of Love ,
cytyHARA :)

No comments:

Post a Comment